Tisztelt Lakosok!

A Hivatalt érintően 2020. november 17-től (kedd) korlátozzuk a Hivatalban a személyes ügyfélfogadást az alábbiak szerint:

  • valamennyi ügytípusnál – az anyakönyvi ügyintézés esetét kivéve- személyes ügyfélfogadás kizárólag szerdai napokon 9-től 10 óráig lehetséges, és csak a legindokoltabb, halaszthatatlan esetekben. Ebben az időszakban az irodahelyiségekben az ügyintézőn kívül egyidejűleg továbbra csak egy ügyfél tartózkodhat
  • a polgármester és a jegyző ügyfélfogadása csak hétfői napon 9-10 óra között, és csak a legindokoltabb, halaszthatatlan esetekben
  • az alpolgármester ügyfélfogadása szünetel

A fentiekben biztosított időszakon kívül semmilyen személyes ügyintézésre nincs lehetőség.

Anyakönyvi eseményekre vonatkozó speciális szabályok:

  • a halaszthatatlan anyakönyvi eseményeknél (haláleset, hagyatéki leltár felvétele) az ügyintézést telefonon kell kezdeményezni a 44/545-000 számon
  • házasságkötések megtarthatók, a 484/2020. (XI.10.) Kormányrendelet 6.§ (5) bekezdésében foglalt korlátozásokkal.

 

Házipénztárra vonatkozó speciális szabályok: a rendszeres, havi ellátások házipénztári kifizetése december hónapban 2020. december 4-én pénteken, január hónapban pedig 2021. január 5-én kedden történik 10-től 12 óráig. Aki ezekben az időpontokban nem jelenik meg, annak csak az általános ügyfélfogadási időpontban, azaz szerdai napokon 9-től 10-ig történhet a kifizetés. A november havi egyszeri gyermekvédelmi támogatás kifizetése 2020. november 24-25-26-án (kedd-szerda-csütörtök) történik 9-12 óra között.

Továbbra is arra kérünk mindenkit, hogy valóban csak a halaszthatatlan ügyek miatt vegyék igénybe a Hivatal szolgáltatásait. Aki teheti, ügyeit online intézze akár ügyfélkapun, akár a Hivatal email felületein (pmhivatal@nagyecsed.hu, jegyzo@nagyecsed.hu) illetve telefonon (a Hivatal központi telefonszáma: 44/545-000). A Hivatal épületébe természetesen csak maszk szabályszerű viselése mellett lehet belépni!

Nagycsed, 2020. november 16.

Dr. Bölcsik István
jegyző

Megszakítás